söndag 17 maj 2009

Helgen är redan slut......

..... och det gick lika fort som vanligt...hm.
Vad har vi gjort i helgen då...hm... nu måste jag tänka ;).
Några sköna turer i skogen som alltid och god mat såklart.
Det är väl så helgen ska vara.... bara ha det lugnt och skönt!!
Förutom idag då jag vaknar med migrän kl. 4 på natten.
Det är alltid den tiden min migrän börjar... undra varför det är så.
Så det är tur att man har snälla barn som tar hand om tjejerna.
Anton och Asta tog med dem ut i skogen på promenad.
Så jag fick ligga med huvudet under kudden och pigga på mig.
Men det går ju över som tur är så på eftermiddagen var jag ok igen.
Så jag och Pandora kunde åka på våran kurs ikväll.
Det är alltid lika roligt och då går tiden ännu fortare ;).
Pandora är duktig som alltid och det är så roligt.
Jag tror att hon också tycker att det är roligt att vara duktig.
Topzie var hemma med Alex och de hade varit i skogen på promenad.
Det gillar Topzie att få vara med Alex och lufsa i skogen.
Imorgon är det måndag och en ny vecka....
och på onsdag kommer husse hem!!!!
Då är det några som kommer att bli glad :).

Ha det bra och god natt!!

3 kommentarer:

  1. Hoppas migränen har släppt på dig, jag vet hur eländigt det är :(
    Tur du har så snälla barn som hjälper dig med tjejerna då:)

    SvaraRadera
  2. Skönt att barnen hjälper till. Det är ganska omöjligt med migrän, det vet jag!!
    Skönt för hundarna att husse kommer hem:)

    SvaraRadera
  3. Jodå huvudet är bättre idag...iaf insidan ;).
    De som har migrän själva de vet hur det är.
    Jag är så tacksam över att barnen är så hjälpsamma.

    SvaraRadera