tisdag 12 maj 2009

Hemma igen!!

Igår morse så satte vi oss i bilen kl. 8 på morgonen.
Färden gick söder ut och 45 mil senare så var vi framme...
hos huliganerna i Lidhult och deras matte Pernilla.
En väldans massa god mat fick vi och det smakade jätte gott.
Topzie och Teddy fattade tycke och efter några försök, ja ni förstår nog.
Jätte spännande och vi håller tummarna att det blir några små troll.
Kameran hade jag med men glömsk som jag är så låg den kvar i bilen.
Pernilla är ju yngre än mig, men hon är också glömsk ;)
inga kort där heller, så det kanske inte beror på ålder..hihi.
På kvällen åkte vi vidare till Växjö och sov på Scandic.
Tjejerna gillar att vara på hotell, man får ju alltid något extra gott då.
Pandora blev jätte glad när jag packade upp en nalle.
Hon studsade runt med den randiga nallen i munnen :) ;).
En lugn natt och inte ett pip från tjejerna... vi var nog trötta allihop.
Efter välbehövlig sömn så blev det promenad och frukost.
Och sen packade vi in oss i bilen igen och färden gick hemåt.
Många stopp blev det för att sträcka på benen.. vissa behövde springa ;),
så kom vi hem till Grängesberg och det är alltid lika skönt att komma hem!
Tack Pernilla & pojkarna för att vi fick komma.

Ha det bra!!!

5 kommentarer:

  1. Tack själva för det trevliga besöket, det var mycket uppskattat hos Teddy ;)
    Skönt att hemresan gick bra utan missöden.
    Nu håller jag tummarna att det går hela vägen också :)
    Krama tjejerna från oss.

    SvaraRadera
  2. Vad roligt att allt gick bra, nu väntar vi med spänning :D

    SvaraRadera
  3. Vad spännande!! Detta har du väntat ett tag på!!!
    Vad dessa veckor kommer att gå långsamt, det är jag helt säker på.
    Kram

    SvaraRadera
  4. Hej!
    Då håller vi tummarna för att det kommer smått så småningom! :)

    SvaraRadera
  5. Tack till er alla som håller tummarna!!

    SvaraRadera