torsdag 18 juni 2009

Småttingar i skogen!!

Ikväll när tjejerna och jag var på skogspromenad och nästan var hemma,
står en rådjursget med 3 kids strax nedanför vårat hus i skogen.
Det måste väl vara rätt ovanligt med 3 st? jag har bara sett 2 tidigare.
Tjejerna bara tittade på dem och såg ut att fundera "vilka är ni då??".
Vilken härlig syn att se dessa småttingar och deras mamma.
Nu måste kameran med varje gång vi går ut... idag så låg den kvar hemma.

Imorgon är det midsommarafton jag hoppas att vi får bättre väder.
Det är tur att det finns regnkläder och gummistövlar!!!
Snart så får vi ta vadarstövlar på oss när vi ska på promenad.

Ha en skön och regnig torsdagskväll!!

4 kommentarer:

  1. Du kanske skulle skaffa en jolle?? så du tar dig fram menar jag ;)
    Regnet klarar jag mig utan också tack, finns inget tråkigare än att det regnar på midsommar.

    SvaraRadera
  2. Pernilla: Tack för tipset om jollen ;).
    Jag tror att vi håller på och ruttnar bort snart ;).

    SvaraRadera
  3. Nu får du verkligen se till att ha kameran med på prommisarna :)

    SvaraRadera
  4. Ewa: Nog är det dåligt av mig att glömma den stup i ett.... jag ska skärpa mig ;).

    SvaraRadera