onsdag 24 februari 2010

Migrän och ett trevligt mail!!

Inatt vaknade jag med migrän :-(.. usch det är inte roligt.
Eländet höll i sig fram på dagen, nu är det bara efterdyningarna kvar.
Jag är "öm i håret" och jag får kramp i musklerna (av medicinen).


Jag fick mail idag från Elin & Rubin och några bilder.
De går på valpkurs och Rubin är så duktig.
Han har även lärt sig vacker tass och det visar han hela tiden.

En söt Rubin i svart/vitt

-20 då blir det lite kallt om tassarna.

Rubin ser ut att ha samma intresse för pinnar som Safir.

Han ser så fin och välskött ut, en riktig snygging.
Tack så mycket Elin för de fina bilderna.

Nu ska jag dricka kaffe... det kanske piggar upp en gammal kärring.
Ha det bra och en skön onsdag!!

3 kommentarer:

  1. Fy fläken för migrän! Det är ju så himla trist! Hoppas du känner dej bättre nu! Fina bilder på Rubin! Sköt om dej!

    SvaraRadera
  2. Usch! Hoppas "ömheten" går över snart!! Migrän är i n t e kul!!!
    Håller med Annelie; jättefina bilder på Rubin!

    När går du fm/morgonpromis med dina flickor? Hade tänkt dyka upp och hänga på en liten sväng något - nu när det går att vistats utomhus igen;-)

    SvaraRadera
  3. Hallå!
    Hoppas att du mår bättre idag! fina bilder på Rubin :-)
    Efter lite trassel så kom vi ner för backen utan dikeskänningar!:-) Inte en av mina bättre ideér kanske.....
    Dina "barnbarn" skötte sig exemplariskt i går alla tre!Riktigt bra träning! :-)
    Sköt om er!
    Marianne och grabbarna

    SvaraRadera