lördag 20 februari 2010

Skottat fram poolen!!!

För 2 veckor sedan skottade Ralf och Alex bort all snö vid poolen.
Det har vräkt ner så mycket snö denna vecka så det var dags igen.
Det var lika mycket snö som förra gången de skottade :-(..suck.
Anton var med idag men jag fick inte lägga in någon bild på honom.
Och inte heller på Ralf... vilka tråkiga hussar...
... kanske jag skulle smyga in någon bild iaf ;-).
Nej.... jag håller mig till de lurviga bruna tjejerna,
som inte har något emot att visa upp sig och snöbilder.


Söta Safir.


Fyyyy så mycket snö det är :-( :-(.


Safir i poolen, hon vet inte att det är vatten i den på sommaren.


Gullungarna!!!


Pandora undrar var vattnet är :-).


Busa vid poolen är jätteroligt!!!


Det är jätte djupt med snö, så jag ser inte ner till vattnet!!!


Safir lipar åt Anton.


Jag badar ;-)!!!!


Usch vad mycket snö det är :-(.


Pandora med skägget fullt av snö och is.

Imorgon ska jag ta kort på våran snöhög... den är jättestor nu.
Pandora & Safir älskar att springa upp och ner i den :-).
Topzie vet jag inte hur man ska få upp i den,
kanske om man står där uppe och har med köttbullar till henne ;-).

Ha en trevlig lördagskväll!!!!

4 kommentarer:

  1. Fina bilder på lurvarna. Synd att inte dom tvåbenta ville vara med. Kan du inte lägga i ett kort på polen så vi får se att det har varit sommar....
    Nu måste vi hålla tummarna för Hellner i kväll. Jag tror på guld.
    Ha en trevlig kväll

    SvaraRadera
  2. Oj,ni har lika mycket snö som vi :-) Tänk vad mysigt i sommar när ni kan bada i poolen! Kanske kan vi (Mimas och Jaspis) bada i den när vi kommer och hälsar på i Maj! :-)
    Mammor är nog lite lugnare än oss andra men prova med en semla så går hon nog upp i snöhögen! Vi skulle göra nästan vad som helst för semlorna hi,hi
    Sköt om er allihop!
    Husse och matte hälsar!
    // Atlas, Mimas och Jaspis

    SvaraRadera
  3. Härliga bilder på härliga tjejer!!! Snart kommer jag med grabbarna och våldgästar:-)
    Vet inte om man ska bli lycklig eller förtvivlad att man har vovvar som älskar att ju sämre väder dessto roligare! Bangsi drunknade i snön idag - som tur var kom han ju upp:-) Neo är smartare än så och håller sig på plogad mark.
    Ha en jättebra fortsatt skön helg!
    Kramar ifrån oss alla insnöade i Skeppis

    SvaraRadera
  4. vi er innsnødd i Norge også :P og hundene ELSKER det :)

    SvaraRadera