tisdag 16 mars 2010

Nallar!!

Idag har jag varit till Kennel Artemis och tittat på deras gulliga nallebjörnar.


Här kommer en knubbig och gullig nalle.


Vi hjälps åt att bära pinnen ;-).


Här sitter jag och röker ;-).


Kolla vilken stil ;-).


En lufsande nalle :-).


Titta vad jag kan springa fort!!


Skynda dig matte!!! VI ÄR HUNGRIGA!!!!


Titta så söt och fin och mat runt munnen.

Tack Rose-Marie för att jag fick komma.
Du ska vara väldigt stolt över dessa valpar,
så fina och sociala och trevliga... det har ni gjort bra.

När jag kom hem så blev jag väldigt igenom nosad ;-).
Tjejerna tyckte att det luktade väldigt gott och intressant.
Solen skiner även idag så nu börjar vi på att bli bortskämda.
Det droppar från taket och fåglarna kvittrar... nu är det VÅR!!!

Ha en riktigt skön fortsättning på tisdagen!!!

3 kommentarer:

  1. Vilka underbara nallar. Synd att dom blir stora.Men dom är jättefina stora också.
    Ses i kväll
    Ha det bra

    SvaraRadera
  2. Gud så söta! Helt underbara valpar! Ha en bra fortsättning på kvällen!

    SvaraRadera
  3. Fina kort du fick till .
    Tack så mycke för besöket ..det får vell bli fler gånger vi bor ju inte långt ifrån varandra.
    Någon promenad tex.....

    SvaraRadera