onsdag 26 maj 2010

Busungar!!

När jag håller på med mitt morgon te så hör jag att det är något på gång.
I trappan är de busiga trollen och de har med sig en stor pinne.


Titta vilken fin pinne vi hittat matte!!


Safir ser lite sur ut.....


... Jaspis ser verkligen skamsen ut ;-).

Undra vad planen var för denna pinne... träflis i min säng kanske ;-)
De tyckte att jag var en dum matte som tog bort pinnen.
Ingen dag blir tråkig när man har dessa busungar omkring sig ;-).

Idag ser det ut att bli fint väder... så skönt!!
Vi ska ta med oss lite fika ut i skogen idag.
Kaffe till mig och bullar går ju alltid hem hos de lurviga ;-).

Ha en bra onsdag!!

2 kommentarer:

  1. Nu var du väl lite gnällig när dom inte fick ha pinnen inne.Det är ju så kul. Lite flisor i din säng gör väl inget. Mysigt det låter med fika i skogen. Mysiga bilder.
    Ha en bra dag.

    SvaraRadera
  2. Härligt med fika i skogen, skulle jag gärna göra men det regnar ju i lidhult hela tiden.....

    SvaraRadera