onsdag 30 juni 2010

Några måsten!!

Idag är det lite halvdant väder, kommit lite regn och lite svalare.
I morse åkte regnstället och stövlarna på... tur att det finns bra kläder.
Passar bra att göra lite nytta när det är svalare.
Det finns många måsten att ta tag i.... om man vill ;-).
Fixa tvätten, borsta tjejerna, städa och snickra lite ;-).

Vad har jag gjort idag då... jo...
.. tvättat och vikt tvätt, gjort rent kondens grejen i tumlaren.


Fixat dit grinden under pooldäcket ;-)... vad tycker du Ralf??

Borstat och varit ute på promenad med tjejerna...


... Safir vilar sig lite i soffan efter kvällspromenaden.

Mat har jag gjort, men det räknas inte för det ska man ju alltid ha :-).

Hmmm.... städningen då...ja det blev väl inte så mycket med den ;-).
Tur att ingen tar det ifrån mig... den finns alltid kvar :-).

Nu är det kväll och en kopp te och lite tv tittande.
Sen en liten kvällsrusch med tjejerna innan det är sängdags.

Ha en skön onsdagskväll!!!

5 kommentarer:

  1. Visst är det skönt att ingen tar städningen i från oss. Min finns också kvar. Får väl bli i morgon efter promenaden. Fina bilder på tjejen.
    Ha en bra onsdagskväll så ses vi i morgon.

    SvaraRadera
  2. Va??? är det ingen som kommer hem till dig heller och tar hand om din städning??? jag hoppas på ett underverk varje dag, men jag får nog vänta.....
    Du är duktig med hantverken, ser bra ut :o)

    SvaraRadera
  3. Håller med Lidhultar´n:-) Tycker också att det ser bra ut och tycker också att du hunnit med ett bra dagsverke!!:-D
    Alltid lika konstigt det där, att städningen inte utförs av sig självt?!!?!! Tur att det ska bli fint väder ett tag nu, så kan man vara utomhus istället. Det man inte ser- finns inte, eller hur var det nu?!;-D

    Ha det så jättebra och lycka till på söndag! Svalka vovvarna ordentligt.
    Kramisar

    SvaraRadera
  4. Om jag vore aaaaningens rikare skulle jag leja bort städning och tvätt direkt!!! Det får väl bli när storvinsten ramlar in! Du verkar vara en händig kvinna, som inte har tummen mitt i handen! Skönt med pool i det här vädret va? Till helgen skulle det visst bli över 30 grader, så gå är det ju sjön som gäller hela dagen! Ha det så bra, och skit i städningen!

    SvaraRadera
  5. Hej.
    Jag tycker det låter som att du hinner med en hel del. Själv sitter jag mest i valplådan och njuter av de små liven. Tiden går riktigt fort. Svårt att hinna med.
    Undrar vad man skulle sysslat med om man inte haft hund?

    SvaraRadera