fredag 13 augusti 2010

En toppen fredag!!

Jättehärlig dag har vi haft med sol och skön värme.
Jag har städat idag... tänk vad duktig jag varit ;-).
Och tjejerna har fått sig välbehövliga bad.
Efter allt så var det skönt att hoppa i poolen... +30 så skönt.
Några bilder blev det idag när de busade på tomten.
När vi varit ute i skogen idag (alla ggr) så har kameran varit hemma.
Dåligt att glömma den jag får skärpa till mig :-).
Det är så roligt att se när tjejerna plockar bär :-).


Ja ha nu är det bus på gång igen... men jag tar det lugnt.


Busungarna!!


Mattes troll :-).


Söta Pandora...


... och söta Safir.


Bästa kompisarna!!


Gulliga Pandora!!


Gullungen Safir!!


Världens bästa Topzie!!


Pandora och Safir...


... gillar att busa :-)!!


Pandora!!


Försök att ta min kudde ;-)!!


Gullungen Pandora!!


... och en till gullunge!!


Safir kollar upp i luften på flygplan...


... Pandora kollar också på de stora "fåglarna".

Så har dagen varit här hos oss.... en toppendag (trots städningen).

Få se om det är något att se på "dumburken" ikväll..
... men man kan ju alltid slötitta på något "skräp".
Slänga sig i soffan med några lurvar... det är livskvalité.

Ha en bra fredagskväll!!!

3 kommentarer:

  1. Vilka härliga nybadade troll. Då är det skönt att ha dom hos sig i soffan.Ludde har fått sig en liten avtovning. Badet får vänta nån vecka till. Hoppas vi ses i morgon.
    Ha en trevlig kväll

    SvaraRadera
  2. Ja, vilken livskvalitet det är att ha hund! Man mår så bra i deras närvaro! Ha det såg gott! Hoppas du kan bada i morgon oxå!!!

    SvaraRadera
  3. Safir är en riktig liten skönhet, hoppas jag får se henne live snart, det vore så roligt.
    Fina kort på tjejerna.

    SvaraRadera