söndag 5 september 2010

Redan söndag!!

Oj veckorna rusar fram, redan söndag tyckte det nyss var det.
Tjejerna och jag har varit ute och strosat runt i skogen.
Ser ut som det gått fram en skördetröska vid våra svampställen :(.
Små gulingar som jag låtit stå på tillväxt är nu helt bort.
Men det är som det är... nu har vi börjat titta efter trattisar.


Bästa tjejerna sitter och väntar på tillåtelse att gå ut på vägen.


Hittat trattisar få se om dom får växa på sig ifred.


Subban är ren och fin inför servicen imorgon :-).

Nu väntar min bästis (snabeldraken) på att få åka runt en sväng.
Sen är det dags att börja med maten, det blir kycklinggryta och ris.
Vid 5 tiden åker Safir och jag till bruks.... det ska bli så roligt.

Ha en bra söndag!!!

2 kommentarer:

  1. Fina jyckar och fin bil och fina svampar. Hoppas dom får stå kvar tills du hinner plocka dom.
    Vi ses i kväll

    SvaraRadera
  2. Skönt för subban att få lite vinterservice ;o))
    Jaaaaa, jag menade bilen alltså (hihihi)
    Man måste få skojsa lite så här en söndagskväll när man inte kan sova.
    Ha en skön vecka.

    // Lidhultsgänget

    SvaraRadera