fredag 17 december 2010

Igår & idag!!

Igår var Sonja och jag till Vanbo Herrgård och åt julbord.















Det var riktigt bra och vi åt så vi höll på att spricka :-).

Vi hann med att köpa några julklappar till de fyrfotade också.
Nog är väl viktigast att dom får paket :-).

Den här sitter hemma hos Sonja... visst är den rolig :-?!!















Jag skrattade väldigt när jag läste det och var ju tvungen att fota den.

Det snöade hela dagen igår, ungefär 1 ½ dm blev det.
Här är några bilder från kvällspromenaden igår.





















Idag snöar det också så vi fick pulsa i skogen, usch så jobbigt det är.


















Men tjejerna verkar inte tycka som matte utan de gillar "skit" vädret.


Snömonstren!!!!!!

Nu ska jag sätta lite fart så det blir något gjort här hemma.
Ha en riktigt skön fredag!!

4 kommentarer:

  1. Fantastiskt fina vinterbilder. Visst är det skönt med snö. Rena fina hundar hela tiden.
    Önskar er alla en skön helg.

    SvaraRadera
  2. Hahahaha vilken underbar skylt:-)
    Gott med julbord!!

    Och fina bilder såklart!!

    *kramis*

    SvaraRadera
  3. Det var en riktigt bra skylt :o))
    Mysigt med en massa snö, om det ligger kvar till julafton så är lyckan gjord.
    Ha en skön helg

    Lidhultarna

    SvaraRadera
  4. Det är klart att ni åt er ordentligt mätta! Herrgården ser riktigt fin ut oxå! Den där tavlan skulle jag vilja ha här hemma! ;0)
    Men visst är det skönt att hundarna gillar snö, tänk om de stått på trappen och vägrat att gå ut... Inte så kul! Nu ska jag oxå sätta lite fart! Har ett hus som behöver städas och en hund som behöver borstas och duschas...! Ha en bra dag! Kram

    SvaraRadera