onsdag 2 mars 2011

Bus i skogen och snöhögen!!

Idag har det varit kanonfint väder och nog är våren på ingång nu... härligt!!
En hög med bilder från eftermiddagspromenaden och lite bus i snöhögen.

Pandora med spring i benen!!

Från utsiktsplatsen syn Björkås väldigt bra!!

Träd av dålig kvalité :-).

Rotvälta.

Gulliga Topzie!!

Vilddjuret...

... snömonstret..

... = sötnosen Safir!!

En gammal flaska i ett träd!!

Safir försöker hoppa upp på en sten...

... matte... hjälp mig!!...

... är man tillräckligt envis...

... så måste...

... det väl gå....

.... jag klarade det!!!

Våran goa fina Pandora!!

Solen på väg ner!!
När vi kom tillbaka från skogen så blev det lite bus i snöhögen!!

Skoj att busa med en leksak i snöhögen!!

Topzie försöker klättra upp till Safir!!

Pandora och Safir letar godis!!

Upp på toppen av högen!!

Bläckfisken med :-)!!

Sötnosen!!
Nu ska jag slänga mig i soffan och slötitta på dumburken.

Ha en skön onsdagskväll!!

4 kommentarer:

  1. Vad du är duktig på att ta många fina bilder! Vad söt hon är Safir när hon klättrat på stenen! Är det ett socker-dricks-träd? (precis som hos Pippi Långstrump!) Underbart med solsken!!! Ha en bra fortsättning på veckan! Kramisar

    SvaraRadera
  2. Härliga bilder på vovvarna.
    Ska bli skoj att träffa er i morgon.

    SvaraRadera
  3. Jag skulle ha varit med och klättrat i snöhögen, bläckfisken hade varit räddad direkt.Med kana ner.
    Härliga bilder.
    Ha det bra.
    Ninjagänget med nån gammal matte i bakgrunden.

    SvaraRadera
  4. Vilka härliga bilder, och envisheten vet jag ju vart den kommer ifrån ;o))

    Lidhultarna

    SvaraRadera