torsdag 10 mars 2011

Vart tog våren vägen???

Så kom då vintern tillbaka... fy 17 så onödigt.
Det har blivit duschen för tjejerna flera gånger idag :-(.
Så det finns ingen fotsvett kvar på deras tassar ;-).

Nu kan vi kalla grillplatsen för grillplats en "liten" grill har kommit dit ;-).

Sötnosarna sitter och väntar på att vi ska fortsätta promenaden.
Vi hade bestämt oss för att gå en runda på 5 km, som går i skogen
nedanför golfbanan och sedan mot Svanskogen och sen golfvägen hem.
Det snöade inte så mycket när vi började vår eftermiddagspromenad, men när vi kommit halvvägs... då började det snöa ordentligt :-(.
Fyyy så jobbigt det är med snööö, nu vill jag att vintern tar slut... FORT.

Nu är det dags att börja med middagen.
Ha en skön torsdagskväll!!

4 kommentarer:

  1. Hoppas på att ni också får vår snart!!!

    SvaraRadera
  2. Här är det barmark på många ställen... Det är väl tack vare all blåst, plusgrader och regn igår! Men jag tar gärna det vädret, bara snön försvinner!!! Ha en bra helg! Kram

    SvaraRadera
  3. Den grillplatsen måste jag se. Jag håller med dej om att snön kan försvinna FORT. Är så less på det här eländet, tacka vet jag skitiga hundar, golv och soffor.Undrar om det kan hjälpa med ett vår skri.
    Lilla röda med innehåll.

    SvaraRadera
  4. Håller med, vart tog våren vägen??? :o((

    Lidhultarna

    SvaraRadera