torsdag 27 oktober 2011

Redan torsdag!!!

En seg start på dagen då jag inte fått många timmars sömn i natt,
p.g.a att min kropp gjorde sig väldigt påmind om att den finns :(.
Så efter frukost så begav vi oss ut på en promenad.
Det är alltid så skönt att få strosa runt i sin egen lilla värld och takt 
tillsammans med glädjespridarna våra underbara lurvisar.

 Gullungarna!!!


Vilket vilddjur :)!!

När vi kom in igen efter 1 ½ timmes skogslufsande 
smakade det bra med en kopp kaffe och tjejerna smaskade i sig sin mat med god aptit.

Det blir nog inte så mycket nytta gjort idag, huvudsaken är att tjejerna får sitt.
Snart är det helg igen... sjukt vad fort dagarna går.
På söndag ska vi (Safir & jag) till Köping på inoff. utställning det blir roligt med en liten "utflykt".
Onyx & Sonja och Samo & Rose-Marie och Anders ska också med.

Är det normalt att dricka en kopp kaffe till?... jag har hört att det är bra att dricka kaffe ;).
Så får det bli en kopp till och kanske någon liten kaka till eller glass, det är ju inte helt fel :).

Ha en riktigt skön torsdag!!!

3 kommentarer:

  1. Glöm bara inte ett glas vatten efter kaffet.

    SvaraRadera
  2. Ett glas vin, eller två, har jag hört är bra! ;)

    Håller tummar och tår för er alla på söndag! Ni kommer glänsa som vanligt!

    Ha det så bra! Kram

    SvaraRadera
  3. Härligt när det är full fart på hårbollarna :o)

    Håller tummarna för er alla på söndag, Kram lidhultarna

    SvaraRadera