onsdag 30 november 2011

Sista november!!

Jaha så var det då sista november... redan ?? hur fort går tiden egentligen??
Den lilla snön som kom den försvann lika fort som den kom.
Vid brist på snö så får det bli en sån här liten bild... snön den faller sakta ner över stugan :)!!  

° 。 ° ˛˚˛ * _Π_____*。* ˚
˚ ˛ •˛•˚ */______/~ \。˚ ˚ ˛ 
˚ ˛ •˛• ˚ | 田田 |門| •

Idag är det Andreas och Anders som har namnsdag grattis grattis er alla.
"Anders slaskar julen braskar, Anders braskar julen slaskar".
Så om det stämmer så blir det en vit och kall juli år.
 
Livet är konstigt man vet inte från dag till dag vad som ska hända
så man ska ta tillvara på dagarna och inte stressa fram 
och framför allt inte glömma bort ens nära och kära.
Tankarna går till Ullas nära och kära.
Om det nu finns en Gud så undrar jag VARFÖR???

Nu ska jag göra lite te och titta på dumburken en stund.
Tjejerna ligger i soffan och tittar på "Bonde söker fru" :) så jag ska göra dem sällskap.

Ha en skön onsdagskväll!!!



2 kommentarer:

  1. Gud ske lov att vi inte vet när vårt liv ska ända.
    Inget att tänka på heller.
    Visst är det skönt att slippa 20 meters djup snö som det var förra året. (överdriver jag?)
    Men marken kunde gärna få frysa till lite.
    Nu ska flickorna och jag gå ut på gården och lyssna på.....ingenting.Men skälla kanske det går att göra ändå.
    Ha en bra natt.

    SvaraRadera
  2. Vill ha snö nu!!! Men här bara regnar det och regnar och regnar...
    Ha en bra helg! Pussa lite på tjejerna från oss! Kram

    SvaraRadera