måndag 23 januari 2012

Måndag...

.... och en ny vecka med galna busiga roliga dagar tillsammans med världens bästa lurvtjejer.

Helgen har varit jättetrevlig för vi har haft besök av Haningegänget och dom stannade till idag.
Tjejerna och jag har haft trevligt sällskap och härliga promenader.
Några bilder på snöiga och busiga lurvisar.






 Gulliga pojkar!!!

Tack för en trevlig helg....  det är alltid så roligt när ni kommer hit.
Peter har väl inte haft så roligt när inte Ralf var hemma, men nästa gång ni kommer då är han hemma.
Lyssna på 2 "kärringar" en hel helg kanske inte är så roligt :).

Det börjar att mörkna ute nu, men man ser för var dag som går att det blir lite ljusare... 
härligt att vi går mot våren och sommaren, oj oj oj vad jag längtar. 
Tjejerna och jag ta en promenad i skogen nu. 
Pannlampa på mig och reflexvästar på tjejerna så syns vi...
och jag ser tjejerna för innan vi är hemma så är det väl bäcksvart.

Önskar er alla en skön måndag!!!

6 kommentarer:

  1. Fina killar, de där från Haninge! Javisst är det ljusare nu, och sen vi fick snö igår blev det ännu bättre... Snart kan du bada i poolen igen! Tiden går fort!!! Kram

    SvaraRadera
  2. Vilken rolig helg ni haft med en massa mysiga killar.
    Kram

    SvaraRadera
  3. Vilka fina kort du fått till, Jaspis ser ju ut som vuxna killen, trodde man ju inte.
    Inte en enda tjej med på bilderna, kändes lite konstigt ;o)

    Kram lidhultarna

    SvaraRadera
    Svar
    1. Fina kort på fina troll.
      Jag kan förstå Peter och tycka lite synd om honom, vet ju hur du och jag låter.
      Ha en fortsatt bra vecka utan migrän och andra dumheter.
      Kram
      Sonja o flickorna.

      Radera
  4. vad fina hundar ni har. De ser så söta ut när man kollar på lurvisarna.

    SvaraRadera