tisdag 7 februari 2012

Lagom kallt!!

Skön tisdag utan stress och jäkt.. det är bra för kropp och själ.
 
 Söta och gulliga Safir.

 Måste jag sitta stilla??? Jag vill springa... NUUUU!!!

Du får nöja dig med en bild av idag och det är på min fina profil.

Idag har vi sån vintertemperatur som jag gillar -3.
Syns på tjejerna att dom trivs i "normal" kyla och Topzie behöver inte ha sin "jacka" på sig.
Men om jag ska gnälla över något så kan det ju vara att jag saknar....

... SOLEN..... nu vill jag ha lite skön vårsol!!



Nu ska jag ta en kopp Latte Macchiato.... mumsigt och gott.
Sen är det väl dags att ta en tur till skogen igen innan det är dags för middag.

Ha en skön tisdag!!!

3 kommentarer:

  1. Äntligen....har inte lyckats kommentera din blogg på ett tag! Fina tjejbilder!! Saknar också solen, massor!!!! Hur går det med klickträningen då;-) ?
    Njut av din latte macchiato!! Mums!!!
    Ha det så bra å krama tjejerna!

    SvaraRadera
  2. Visst är det skönt när det inte är 20 grader kallt. Det bästa är att det är ljust lite längre så jag hinner ut innan det är mörkt.
    Fina bilder på tjejerna.
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nog saknar man solen alltid, men den kommer nog. Skönt med lite humanare väder i alla fall.
      Sköt om er!
      Kram
      Sonja o flickorna.

      Radera