söndag 1 april 2012

April april... !!

1:a april idag men hittills så har jag inte blivit lurad och jag heller inte lurat någon annan.
Men det är många timmar kvar på den här dagen så vi får väl se hur den slutar :).

 

 

Tjejerna <3<3<3!!!

Igår visade jag och tjejerna Marianne och grabbarna var Ludvika brukshundsklubb är.
Det blev en massa busande men även lite träning hann Marianne och grabbarna med, 
jag och tjejerna tittade på och tog lite kort med mobilen.


 



 


Jag vill träna mer!!!

Nu ska jag fortsätta dagen och jobba på att hitta på något bra att lura Ralf med :).

Ha en skön söndag!!!

4 kommentarer:

  1. Kan tänka mej att det var full kaos vid Ludvika klubben, alla med alla. Huvudsaken de har kul.
    Det har inte blivit några aprilskämt här heller, är vi för gamla måntro.Vi klarar oss nog utan.
    Ha en bra vecka och kom ihåg att smörja kvasten så vi får sällskap på färden.
    Sonja o flickorna.

    SvaraRadera
  2. Är du säker på att du inte blivit lurad? Man kan aldrig veta. Ser ut som grabbarna och tjejerna hade kul vid klubben.
    Hälsa Ralf från oss.
    Kram

    SvaraRadera
  3. Läste ju här att du inte blivit lurad, så det kunde jag ju inte motstå ;o)) (sorry)

    Kram lidhultsbusarna

    SvaraRadera
  4. Låter som pernilla lurat dig:o))))))

    Kram

    SvaraRadera