lördag 14 april 2012

Ovanligt pigg!!

Jag har varit sämre i min astma ett tag (nackdelen med våren) så jag har ökat på min dagliga dos kortison.
Och som alltid när jag får göra det så blir jag väldigt godissugen (mer än vanligt) 
men jag får även lite mera ork och värken (fibron) blir även lite bättre.
Så idag har det varit lite mer fart på min gamla kropp... alltid roligt att få känna sig lite "normal".

Så Hugo fick sig en välbehövlig rengöring.

 Pepsi tycker att det är skönt med vårvärmen.

 En piggelin 17 åring!!
 
 Pandora hade en rolig frisyr idag :).

 Topzie ligger i solen och mår gott.

 Safir ligger och kikar genom staketet på trappen... "när kommer brorsorna??"

Efter ett tag så kom Marianne och grabbarna.
Då blev det livat och en massa busande :).
Synd att min hjärna funkar så dåligt, men det är väl åldern, 
så jag glömde bort att ta med kameran när vi gick på promenad.

Nu är det snart tillåtet att gå och lägga sig... jag känner mig lite trött.... gäääääsp!!!

Ha en bra lördagskväll!!!

3 kommentarer:

  1. Krya på dig nu, du har ju låtit förskräcklig i rösten när vi pratat, även om du kanske kunde ha extraknäckat ;o)

    Kram lidhultisarna

    SvaraRadera
  2. Skönt att höra att medicinen gör dej bättre! Fast skönast vore det väl om du slapp ta dem över huvudtaget! Hoppas du mår bra idag!

    Och du, det där med att glömma kameran... Det finns det fler som gör... Hmm... Men man kan ju få vara foto-ledig ibland och bara titta på när hundarna leker och har kul!

    Må så gott och krama tjejerna, katten och dej själv från oss!

    SvaraRadera
  3. När du var så duktig igår så har du full rättighet att slöa i solskenet idag.
    Jag vet en till som behöver göra ren bilen både in och utvändigt, tiden vill inte räcka till bara, men bäst det är så bara händer det.
    Fina bilder på alla gullungar.
    Ha en bra dag
    Kram
    Sonja o flickorna

    SvaraRadera