fredag 15 juni 2012

Fortare än fortast!!

Helt plötsligt är det fredag... dagarna går visst bara fortare och fortare!!!
Igår var det en rörig och känslomässig dag, men den avslutades med en trevlig kväll 
vid grillplatsen tillsammans med Marianne, Peter och grabbarna.
Tjejerna och jag gick dit före dem och tände grillen.
 

Fullt ös!!!

 Skräpfian fixar till frisyren.

 Smaragd innan hon fixade sin frisyr.

Nu kommer dom!!!!!!!!!

Det var jätteroligt att ni kom hit och trevligt hade vi och massor med gott att grilla 
vilket alla lurvisarna tyckte var toppen...  ja det tyckte vi 2 benta också.

Idag kommer vi att bedriva dagen med sköna promenader och bara vara... det behövs ibland.
Kan nog bli lite bilder idag om vädret håller i sig...
men det ser allt lite grått ut, men men det finns alltid det som är värre :).

Kaffe tåren den bästa är av alla jordiska drycker :).... ja iaf. en av dem.

Attans vad kaffe sugen jag är tur att det går att göra något åt det,
men kanske inte på detta viset ;).

 Till alla mina vänner!!

Ha en skön fredag!!!

5 kommentarer:

  1. Rörig dag med en skön avslutning. Jag kan tänka mej att ni alla var mätta och belåtna när ni gick till sängs.
    Roliga och fina bilder, den sista tar jag åt mej av, bara så du vet det. (vilken egoist jag är)
    Nej, nu har jag inte tid att sitta här och sulla längre, Onyx uppfödare är på väg hit och då är det bäst att ta sej i kragen!Vet du vem det är tro?
    Vi ses.
    Kramen
    Sonja o flickorna.

    SvaraRadera
  2. Vad skönt att gårdagen avslutades på ett bra sätt! Och tjejerna verkar ju nöjda i skogen!!!! ;) Antar att det blev ännu mer ös när grabbarna kom dit!?
    Här har vi haft underbart väder idag! Solen har visat sej från sin bästa sida och det är lite lagom varmt! Hoppas det håller i sej!

    Må så gott o ha en bra helg! Kram!

    SvaraRadera
  3. kaffe, det är grejer det :)

    SvaraRadera
  4. Kramar från en vän på avstånd och måste bara säga att Smaragd blir bara finare och finare för varje dag.

    SvaraRadera
  5. Mysigt, dit får vi gå när jag kommer upp.

    Kram lidhultarna

    SvaraRadera