fredag 2 november 2012

Fredagssurr!!

Jaha så var det fredag igen, dagarna går så fort så jag hinner inte med.
Snön som kom i tisdags är borta och det är lerigt och geggigt ute... och även inne ;).
Tur att jag inte är pedant, men det klart då skulle jag nog inte ha lurvar.
Men fy vilket trist liv det skulle vara då :(... "bättre med lite skit i hörnen är ett rent helvete".

På söndag blir det "valpträff" eller "släktträff" kanske passar bättre, 
det ska bli jätteroligt att träffas och förhoppningsvis så regnar det inte.
Väderönskan är en STOR SOL det skulle verkligen vara härligt, 
för tänk vad mycket roligare det är att fota i solsken än i regn och snöblask.
Men strunt samma vad det blir för väder det är bara att dra på rätt kläder :).

Varit och simmat 1200 m nu på morgonen, det är så skönt och min kropp mår bra av det.
När jag kom hem så blev det en skogspromenad på 1 timme.
Så nu känner jag mig nöjd och belåten och det gör även tjejerna.
Efter promenaden blev det mat till dem och kaffe till mig och nyhetsmorgon på tv'n.
Vi har våra rutiner jag och tjejerna :).

Jag ska mata Snabeldraken idag, han kommer att bli proppmätt ;) 
och det är även lite annat pyssel ska fixas.

Hjälp i köket har jag av Pepsi....

... hon sitter i diskhon och myser ;).

Ha en bra fredag!!!

4 kommentarer:

  1. Nu har jag släpat fram stora datorn enbart för att kommentera er som har blogspotbloggar:-)
    Jättefina bilder - som alltid!!! Vad hurtig du är som både simmar och promenerar!
    Ses på söndag!!:-)
    Stora kramar!

    SvaraRadera
  2. Ja vad vore livet utan beardisar??
    Åhh härligt att simma, har funderat ett tag på att börja, ska bara komma till skott!!
    Ha en trevlig valp/släktträff!
    Kram

    SvaraRadera
  3. Du är så hurtig!!! Förstår att simning känns bra för kroppen! Borde nog ta tag i det o simma några meter jag oxå... Bor 5 min promenad från simhallen, så det finns inte så många ursäkter...

    Jag håller tummarna för sol till söndag! Men jag hoppas du tar kameran med dej ändå, o fotar allt du bara kan! Ni kommer få det så mysigt! Hälsa alla!

    Söta Pepsi!!! <3

    Kram

    SvaraRadera
  4. Dammsugaren skulle man kunna mata dagligen, och han skulle bli väldigt fuller på löv, pinnar och grus ;o))

    Ha det så roligt imorgon, och hälsa till alla Teddyvalparna med familj.

    Kram lidhultarna

    SvaraRadera