måndag 21 januari 2013

Idag är det en STOR dag!!!

Vad är det här för dag? Är det vanlig dag? 
Nej det är ingen vanlig dag för det är Pepsis födelsedag hurra hurra hurra!

Hipp hipp hurra hurra hurra till världens bästa Pepsi!!!!!
Hon kommer att firas med en massa gott.
 Som nr 1 på önskelistan står det rostbiff och nr 2 är räkor....
och självklart kommer hon att få det hon gillar mest.

Veckan som gått har varit innehållsrik eller vad jag ska kalla den för ;).
I onsdags så blev jag inlagd på ÖHN i Falun för en Fess op. (Bihålorna)
Det gick bra men det är inte så roligt att vakna upp
med ett bultande huvud och tryck innanför ögonen.... det är ju inte roligt efter någon op.
Blev en jobbig kväll och natt men jag blev utskriven dagen efter mitt på dagen.
Åh vad skönt det var att komma ut och min snälla goa syster kom och hämtade mig....
och gissa om det var härligt att komma hem till flocken.
Ralf var i Norge men tjejerna behövde inte vara ensamma för Alex jobbade här ifrån
och Anton kom efter sitt jobb och var med på promenaderna.
Och snällaste Sonja hade också varit här och hjälpt till med tjejerna.
Vad skulle man göra utan er alla!
TACK SÅ MYCKET!

Ralf kom också hem på torsdagen fast på kvällen, så det blev en toppentorsdag!
Vi har tagit det lugnt i helgen och bara varit,
det är allt bra skönt att bara få må gott och mysa.
Igår åkte Ralf till Norge igen men han kommer hem på torsdag
och dagarna går ju så fort så han är snart hemma igen.

Jag kommer att ta det lite lugnt de närmaste dagarna men snart är det fart på kärringen
 och det är MASSOR som behöver och måste göras här hemma.... om jag vill ;).
Jag hoppas på soliga och härliga dagar framöver så det blir lite bilder på tjejer och natur.
Rologare att vara ute med tjejerna och kameran istället för att dra runt på
snabeldraken och golvmoppen ;).... det är en fråga om prioritering ;).

 Önskar er alla en härlig måndag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar