onsdag 23 januari 2013

SOL!!!

Bombarderar er med en massa bilder från igår!!!
Jag hade inte ork igår att uppdatera bloggen då jag inte var helt på topp,
feber till och från de senaste dagarna och ett väldigt tryck över bihålorna.
Så jag ringde till Falun ÖHN för att höra om det var normalt efter operationen.
Men det var det inte så jag fick antibiotika, så nu ska det nog bli bra.

Jag väntar på dig matte!!




























Tjejligan!!
























Det var en helt fantastiskt vacker solig vinterdag igår och det är det även idag, 
så få se om kameran får hänga med ut på eftermiddags promenaden.

Nej nu ska det göras lite nytta...
inte behöver jag vara sysslolös inte och långtråkigt det har jag ALDRIG.

Ha en härlig onsdag!!

2 kommentarer:

  1. Livet känns så mycket bättre när solen skiner!!! O när jag ser på dina fina tjejer blir livet ännu ljusare! <3 Bildserien är så fin där Pandora,Safir o Smaragd springer i solen!
    Vi hade oxå sol igår, men ännu har den inte visat sej idag... Men det finns ju tid till det ännu!

    Hoppas att febern försvinner nu med antibiotika!
    Må så gott! Kram

    SvaraRadera
  2. Härligt med bildbomb, så man får se dom fina tjejerna i det härliga vintervädret, även om det har varit i kallaste laget här nere några dagar, inte roligt för dom gamla pojkarna då.

    Kram lidhultarna

    SvaraRadera