torsdag 31 januari 2013

Solig torsdag!!

En vecka sedan bloggen uppdaterats dagarna rullar 
på i en väldig fart så jag hinner nästan inte med.

I tisdag var jag på återbesök och fick bort allt "skräp" som satts in vid operationen.
Helt underbart skönt att kunna andas genom näsan.
Nu är det sköljning morgon och kväll med div. tillsatser för att det ska läka på bästa sätt. 
Åter igen om en månad och då hoppas jag att det ser bra ut 
och att det håller sig bra så jag slipper alla dessa bihåleinflammationer.

Idag har solen varit framme och tjejerna och jag har varit ute och njutit.
Kameran var med ut så det blev några bilder.

















 Måste kolla om det kommit några blåbär



Dags att fortsätta torsdagen med mina sysslor och
om några timmar kommer bästaste gubbe/husse.

Ha en toppendag!!!

4 kommentarer:

  1. Bättre du gör som jag sa, operera bort näsan, vad ska du med den till? ;o))
    Fina kort på toppentjejerna.

    Ha en skön helg, kram lidhultarna
    ps, blev inspererad av dig, nu torkar Keno till lite i badrummet.

    SvaraRadera
  2. Fina, söta, glada, underbara hundar du har!!! <3

    VAd skönt att du kan använda näsan igen! Håller tummarna för att allt är bra när du ska dit igen!!!

    Kram

    SvaraRadera
  3. Hoppas du blir bra i din näsa nu så du slipper allt besvär.
    Fina bilder på härliga tjejer.
    Hälsa gubben och pussa lite på vovvarna från mig.
    Kram

    SvaraRadera
  4. Ja igår var det en fin dag, kändes nästan lite vårlikt. Så härliga bilder på busungarna. Vi måste ta oss upp till grillplatsen snart med varsin falukorvsring runt halsen och fulla ryggsäcken med äpplen.
    Man ska inte ha skräp i näsan bara så du vet det, se nu till att det håller sej i så där 100 år.
    Ha en bra helg och njut av varann både två och fyrbenta.
    Kram
    Sonja o flickorna.

    SvaraRadera