torsdag 28 februari 2013

Idag kommer husse!!!

Idag kommer Ralf hem 
så jag har röjt så han inte får en chock ;)....

..... och fort går det om man ger sig den på det :).

Nu är det iaf. klart och det känns gott.
Tjejerna väntar (jag också) på bästa hussen och 
de ser framemot godsakerna som han har med sig.

På förmiddagen var det grått och trist väder men nu skiner solen.
Oj oj oj så härligt det är och man blir ju så glad när man ser den.

Sista februari idag och nu går vi in i vårmånaden...
men det blir nog några bakslag innan det är vår på riktigt,
för det är ju lite väl tidigt med vår iaf. här i Grängesberg.

I kväll ska vi äta tacos och något gott att dricka,
det kommer nog att smaka smaskens skulle jag tro :).

Nej nu måste jag ta en Latte Macchiato
och sen ska vi ut i skogen en sväng tjejerna och jag.

Ha en toppen torsdag!

3 kommentarer:

  1. Ha en skön helg, och latten såg ju inte fel ut, ksnake skulle göra mig en jag med

    kram lidhultarna

    SvaraRadera
  2. Roligt att få hem husse/gubbe. Hoppas ni får en skön helg.
    Kram

    SvaraRadera
  3. Vilken kul bild du hittat på, precis som man känner sej ibland.
    Solen skiner på oss idag också så vi får passa på att vara utomhus och njuta.
    Ha det bra.
    Kram
    Sonja o flickorna.

    SvaraRadera