måndag 1 april 2013

Toppenpåsk!!

Så är det sista dagen på den här påsken.
Det har varit fantastiskt fint väder och 
vi har njutit av solen och haft det toppen.
Igår kom Peter, Marianne & grabbarna hit 
och vi gick till grillplatsen och grillade korv.
Det är alltid uppskattat av lurvisarna och även av oss 2 benta :).

Det har varit lugnt med smällare här på Gudmundberget... 
men här kommer det en "påsksmäll" från Toppens :).

Jaspis, Atlas och Mimas

 Glada grabbar!!!

 Atlas

 Mimas

 Jaspis

 Pandora.... ja hon har sitt eget lilla intresse ;)

 Safir trivs i vårsolen!!

 Smaragd älskar livet på Gudmundberget... fullt ös hela tiden :).

 Safir 

 Jaspis

 Nu brinner det för fullt!!!

 Marianne + lurvisar

 Jaspis  "berättar något" ;)

 Pandora har fullt upp med att "valla" vindsnurrorna

 Safir håller koll på syskonen...

 ... och matte :)

 Safir

 Atlas och Jaspis

 Safir och Jaspis

 Smaragd

 Mimas

 Atlas och Smaragds rumpor :)

 Pandora

 Safir

 Pandora

 Atlas och Jaspis

Världens goaste och finaste Topzie!!!

Tack för att ni kom det är alltid lika trevligt.... 
glada 2 och 4 benta då kan det inte bli annat än TOPPEN. 

1 april idag och hittills så har jag inte gått på något skämt...
men det är bäst att vara på sin vakt ;).
Har inte kommit på något bra att lura Ralf med, 
men jag jobbar på det :).

Nej nu ska jag göra lite nytta... 
det finns ju ALLTID något som behöver fixas.

Ha en härlig annandag påsk!!!

5 kommentarer:

  1. Vilken fin påskasmäll vi fick se!!! Jättefina bilder! Ser att ni haft en underbar dag!
    Jag kommer inte gå på nåt "lur" idag! Däremot har jag lurat Olle...

    Ha en bra dag!!! Påskkramar från oss!

    SvaraRadera
  2. Tack för en härlig dag!!
    Du håller dig väl inne idag!!?...

    Må gott
    Marianne och grabbarna

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nja det har jag väl inte gjort ;).

      Radera
  3. Härlig påsk ni fick, och ni har väl ätit en massa ägg kan jag tänka ;o))
    (med ägg menar jag godis) ;o))

    kram lidhultarna

    SvaraRadera
  4. Vilken härlig påsk ni haft. Nu är mitt påsklov slut, men jag har i alla fall fått en massa sol och det behövdes.
    Ha en bra helg. Det var väl nu eran gullunge skulle komma till farmor och farfar?!

    SvaraRadera