torsdag 30 maj 2013

Nu är det sommar!!

Ja nu är det sommar, riktigt varmt och gott har det varit idag.
Det ser ut att hålla i sig och det känns ju gott för då är det snart rätt temperatur i poolen :).
Åhhhhhhh vad jag längtar tills det är +30!!!!!!!

Då kommer jag att springa så här fram och tillbaka av glädje,
sen hoppar jag i plurret :).

Idag har jag varit till Falu lasarett och "filmat bihålorna" och fick OK stämpel :).
Ska tillbaka igen i höst så förhoppningsvis så ser det ännu bättre ut då.
Jag ska fortsätta med mitt nässköljande och det kommer att behövas göras lääääänge.

Åkte in och hälsade på Zoya (Mountain Amber's Princesses Rule) som flyttat till Borlänge.
Så fin och söt och Gerd och Poul var så glada över att fått en så fin lurvis i deras familj.



Så söt och fin och jag fick massor med pussar <3!!
Tack för att jag fick komma och hälsa på och för det goda fikat!

Jag har tittat på "Hundens sämsta vän" på 4:an.
Jag blir så ledsen och tänker på alla som har det hemskt i sina liv.
Tänker tillbaka på det gångna året och hur Smaragd såg ut när hon kom hit.
Usch det var hemskt, men nu mår hon toppen.
Hon är välmående och har livsglädje..... hon är en glad och lycklig hund!!

Det får vi inte glömma bort att vara med och fira!!

Imorgon är det uppstigning i ottan igen.
Simma 1 timme på morgonen det är väl en bra start på dagen :).

Ha en bra torsdagskväll!!

2 kommentarer:

  1. Åh fina Zoya, jag saknar henne så mycket men är så glad att hon kommit till alldeles rätt familj, det känns så bra i hjärtat.
    Fina bilder men om jag får säga det så ser kvaliten sämre ut här än de du skickade till mig, tack för bilderna.
    Skönt att allt var bra med dina bihålor och att det kollas upp.
    Kramar från oss här uppe i norr som också har fått sommar till sist.

    SvaraRadera
  2. Mulle undrar var den snygga tjejen (för det är väl en tjej) bor ....

    Hälsningar

    Helena & Mulle (i Borlänge)

    SvaraRadera