onsdag 23 oktober 2013

Hösten kom tillbaka!

Vintern var på besök en kort stund men jag är glad att den drog härifrån igen 
alldeles förtidigt att få vinter i mitten på oktober.
Höst med massor av regn är det, men tjejerna tål ju vatten, ja det gör jag med ;).

Jag går fortfarande omkring med "träbenet" och det är inte alls roligt.
Vissa dagar är värken så in i helsikes jäkla jobbig.
Hoppas på att få någon ordning på det för det tar så mycket energi
och resten av kroppen blir ju lidande av att jag går på detta viset.
Jag kommer inte att gilla läget och bita ihop som
den "trevliga" ortopeden sa att jag skulle göra.
Synd att det inte är smittsamt för då hade han fått känt hur jävligt det känns.

Nu ska jag fixa mat till tjejerna och kaffe till mig.
Sen blir det slappande i tv-fåtöljen..... med knähelvetet i högläge.
Ikväll är det "Bonde söker fru" det är ju alltid roligt att titta på.

Jag har fortfarande inte fått till någon bildbomb
men rätt vad det är så kommer det en :).

Ha en trevlig onsdag!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar