tisdag 29 oktober 2013

Tisdags surr :)!!!

Idag har jag fått en tid hos en knäspeciallist på Falu lasarett.
Skönt att veta att de lyssnade på mig och 
jag kommer INTE att få den läkaren som jag träffade den 7/10.
Den 14/11 har jag förhoppningsvis fått en plan så det blir någon ordning på knät.

Regnade lite för en stund sedan och nu börjar det skymma.
Tjejerna och jag kom nyss in från en promenad i skogen.
Vi letar efter en ekorre, en fisk och en tiger men det verkar 
som de är på rymmen får väl se om de kommer hem snart.
Safir och Smaragd tycker att det är trist att de försvunnit :(.
Men det finns väl ca 100 mjukisdjur till här hemma 
så de har ju "lekkompisar" iaf. ;).

 Idag har Pepsi "varit på spa" så nu är klor, päls och öron fina.
Hon ligger så stilla och fint i mitt knä och 
man ser att hon njuter av att bli ompysslad.
.
Gamla damen fyller snart 19 år då blir det stort kalas :).

Ha en toppen tisdag!

1 kommentar:

  1. Hoppas verkligen att det ordnar sej med knät nu. Håller tummar o tår.
    Härligt för Pepsi med spa dag.
    Vi får väl hoppas att "djuren"kommer tillbaka innan vintern.
    Kram o ha det gött
    Sonja o flickorna.

    SvaraRadera