fredag 7 mars 2014

Godmorgon!!


Tjohooooo nu är det fredag!!!

Igår fyllde Ralf år...... så nu är han 1 år närmare pensionen.
Och i onsdags så fyllde våran gulliga svärdotter Asta år.
Grattis igen till er!!

Vilket fantastiskt väder vi har +3 nu på morgonen
och det ser ut att bli regn idag.
Så det känns lovande med att få bort snön ;).
Den här vintern har enligt mitt tycke och smak varit bra.
den kom sent och ser ut att släppa taget om oss snart.

Längtar efter leriga tassar och pälsar fulla med granris ;).
Ja jag vet att folk tycker att jag är tokig men det bjuder jag på :).

Imorgon blir det en Linköpings resa för oss, 
åh va roligt det ska bli att få träffa dem.
Längtar såååååååå!!!

Ja det var lite morgon surr från mig,
men nu ska jag "tanka" kroppen med kaffe.

Ha en skön fredag!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar