söndag 13 april 2014

Söndags surr!!

Dags för ett litet livstecken ifrån oss.
Allt går lite på halvfart för min kropp
är inte den mest samarbetsvillige.
Men det ska nog bli lite fart på kärringen bara det blir sommar
och jag hoppas på en HET och SOLIG sommar.

Längtar till påsk för då kommer världens gulligaste Ludvig och Wille
med mamma o pappa och hälsar på.
Då får "mambo" tanka batterierna med en massa härlig energi.

Förra helgen var Safir, Smaragd, Sonja och jag
till ABB-hallen på inoff. utställning.
Smaragd tyckte det var jätteroligt och hoppade
runt som en valp härligt att se hennes glädje.
Inget HP till Smaragd men Safir fick HP, BIR, BIG3.
En rolig dag fick vi tillsammans med trevligt hundfolk.

Tack Sonja för att du hängde med och visade Smaragd!!

Nu sitter Pepsi och undrar hur länge jag ska sitta i
"hennes" tv-fåtölj så kanske bäst jag flyttar på mig :).
Får väl se om jag får plats i någon av sofforna
annars så finns det ju plats på golvet ;).

Ha en skön söndag!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar