onsdag 18 januari 2017

Toppendagar!!


Livet är toppen hos Toppens.
Underbara vinterdagar och solen tittar fram och skiner på oss och det är så härligt.

Här kommer en massa bilder :).


















Vi har redan passerat mitten av januari och dagarna blir allt ljusare och våren närmar sig.
Ta vara på dagarna och njut varje dag..... det gör jag och jag är så tacksam.

Mellan promenader och fixande i hemmet så gör jag nåt mer som jag gillar... 
.... ni som känner mig vet.... jag virkar såklart.
Det är så roligt att virka mattor och det är sjukt roligt att hitta på egna mönster.

Mattor till hallen.

Till köket.... och självklart ska tjejerna ha en under sin vattenskål :).

Jag fick en beställning på en liten oval matta och en hundvattenskåldmatta :).

Nu ska det fyllas på med kaffe och sen ska jag ta tag i en del måsten.

Önskar er alla en härlig onsdag!!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar